måndag 11 oktober 2010

day 1





 Jag börjar nu på dag ett och ser vart dethär leder mig...  Att forma tyger på människokroppen är min passion. Blommor är en daglig källa till glädje och framför allt inspiration. Min blogg kommer nu till en början att vara försökskanin för min blivande hemsida, till min firma, Design SofiaSandin. Det känns spännande att skapa någonting som är helt och hållet i min fantasi. Jag har inte ens vetat hur jag skulle börja men jag tror att det är bäst att bara kasta sig ut i tomma intet... Jag kan inte annat säga än; välkommen till min värld och att följa med i mina tankar om mode, design, konst och formgivning! Tack till alla som har varit bollplank och stöd! Ingen nämnd ingen glömd, tack för att ni finns! :-)

3 kommentarer:

  1. Vad roligt Sofia! jag kommer alldeles säkert att beställa något spännande av dig nån dag! och det här ska jag följa!
    LYCKA TILL!

    / hanna k

    SvaraRadera
  2. har ju burit dina kreationer och e nöjd som en tupp varje gång! båda klänningarna sitter mycket bra fortfarande; tidlös design SofiaSandin!
    allt gott!
    s

    SvaraRadera